Ανοσοποιητικό σύστημα και ασθένειες του ανοσοποιητικού – ανοσοανεπάρκεια

Ανοσοποιητικό σύστημα και ασθένειες του ανοσοποιητικού

Το ανοσοποιητικό σύστημα είναι ένα ζωτικής σημασίας συστατικό για τον ανθρώπινο οργανισμό, το οποίο του επιτρέπει να ζει σε ένα μη αποστειρωμένα περιβάλλον, να καταπολεμά μικροοργανισμούς, και να υπερασπίζεται τον εαυτό του από πιθανές ασθένειες. Ωστόσο, οι σημερινοί γρήγοροι ρυθμοί ζωής, η υπερβολική πίεση, η ανθυγιεινή διατροφή, η έλλειψη άσκησης και η ρύπανση του περιβάλλοντος, όλα αυτά κάνουν πιο αδύναμο το ανοσοποιητικό μας σύστημα, με αποτέλεσμα το σώμα είναι πιο επιρρεπές στην ανάπτυξη γαστρεντερολογικών, γυναικολογικών ή ογκολογικών παθήσεων. Κάθε ασθένεια αντιπροσωπεύει μια επιβάρυνση για το σώμα ώστε να είναι πιο ωφέλιμη για τον οργανισμό η πρόληψη των ασθενειών και η ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Η ενίσχυση του ανοσοποιητικού είναι απαραίτητη και θα πρέπει να αποτελεί μέρος ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η χρήση του σωστού φυσικού συμπληρώματος διατροφής έχει πολύ θετική επίδραση στην υγεία και στην ποιότητα ζωής.

Αποδυναμωμένο ανοσοποιητικό σύστημα (Ανοσοανεπάρκεια)

Ένας υγιής τρόπος ζωής μπορεί να αποτρέψει τις περισσότερες διαταραχές της επίκτητης ανοσοανεπάρκειας. Όταν το ανοσοποιητικό εξασθενεί και ο οργανισμός ασθενεί συχνά, το πιο σημαντικό είναι να αποτραπεί η περαιτέρω βλάβη στο ανοσοποιητικό σύστημα. Σε πρώτο στάδιο θα πρέπει να γίνουν αλλαγές στις διατροφικές μας συνήθειες – δεν είναι ευρέως γνωστό το γεγονός ότι η ζάχαρη και το επεξεργασμένο σιτάρι σε πίτες, μπισκότα και κέικ καταστέλλει την ανοσία μέσα από τις αντιδράσεις της ινσουλίνης (μία ορμόνη που ρυθμίζει το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα) και των παραγόντων ανάπτυξης. Η συχνή κατανάλωση αυτών των προϊόντων συμβάλλει στην ανάπτυξη μυκήτων στο σώμα (τις περισσότερες φορές ενός στελέχους Candida), οι οποίοι είναι δύσκολο να θεραπευτούν. Μία υγιεινή διατροφή η οποία περιλαμβάνει αρκετές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία από φρούτα και λαχανικά συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού με φυσικό τρόπο. Ωστόσο, μπορεί να είναι δύσκολο στις μέρες μας να προσλαμβάνει κανείς το σωστό συνδυασμό τροφών έτσι ο ευκολότερος τρόπος για την ενίσχυση της ανοσίας είναι η χρήση φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής, η οποία θα ενισχύσει επαρκώς το ανοσοποιητικό σύστημα ειδικά σε περιόδους έξαρσης του ιού της γρίπης και των εποχικών ιώσεων . Επίσης, μπορούμε να βοηθήσουμε στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος με τακτικά κρύα ντους, επαρκή πρόσληψη υγρών, υπαίθρια άσκηση, ποιοτικό ύπνο και το πιο σημαντικό θα πρέπει να επικεντρωνόμαστε στην ευημερία μας και να γελάμε πολύ.

Εάν αρρωστήσουμε (και σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό συμβαίνει σίγουρα σε όλους), είναι σημαντικό να ασχοληθούμε με την ανοσοανεπάρκεια και να βοηθάμε στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος για την αποφυγή μεγαλύτερων ζημιών (προβλήματα στην καρδιά μπορούν να εμφανιστούν αν δεν θεραπευτεί σωστά μία αμυγδαλίτιδα) ή μετατροπή μιας διαταραχής σε χρόνια πάθηση. Η λήψη αντιβιοτικών μπορεί να προκαλέσει προβλήματα και στην ανοσοανεπάρκεια του οργανισμού, επειδή παράλληλα με τα ανεπιθύμητα για τον οργανισμό κύτταρα καταστρέφουν και κύτταρα που προστατεύουν τον οργανισμό . Επομένως, τα αντιβιοτικά αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και αν είναι δυνατόν, θα πρέπει να αντικατασταθούν ή να συνδυαστούν με ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

 

Εμπειρίες Ασθενών

Δοσολογία για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού


2 x 50mg ανά ημέρα / 1 μήνας 

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΙΑΤΡΩΝ

Άλλες πληροφορίες